dijous, 23 de març de 2017

ANNA BORDERIA



Sóc Anna Borderia Tormo, tinc 12 anys i el dia 24 de març és el meu aniversari. Vaig a 1r d’ESO (Educació Secundària Obligatòria). Estudie en l’institut José Segrelles.Aquest institut està a Albaida .
Sóc una xica amb els cabells d’una llargària mitjana i d’un color obscur. Medisc 1’59 m.
Tinc caràcter un tant especial ja que sóc molt competitiva en l'esport, tinc mal perdre però també sé motivar al meu equip en moments roïns, sóc molt activa . Visc a Albaida, una ciutat de 6.031 habitants.Tenim el nom de ciutat però per nombre d’habitants no ho som.
La meua família és un tant especial, en la meua casa som 5 persones: mon pare, ma mare, el meu germà, la meua germana bessona i jo. A ma mare li va agafar un íctus i no té tanta mobilitat com tenia abans. El meu germà té 16 anys i la meua germana té la mateixa edat que jo ja que som bessones.
Les meues aficions són jugar a futbol, tocar la percussió i fer atletisme.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teva!