dijous, 23 de març de 2017

Hola, em dic Antoine!

Hola, em dic Antoine Gantier .


Tinc els cabells de color marró fosc, a vagades porti ulleres i tinc els ulls de color marró, també. Sóc un poc manyac, molt estressat i molt impacient.


A casa meva sem 5, la meva mare, el pare, el meu germà, el meu gos i jo. El meu gos és boig i el meu germà és empipador, el pare és molt sovint al  jardí i la meva mare és molt treballadora.


Visc a Cabestany, 9, ruta del Muscat 66330.
Faig submarinisme, però abans feia tir amb arc. També m’agrada molt jugar a ping pong.

Résultat de recherche d'images pour "ping pong"Résultat de recherche d'images pour "pokemon lune et soleil"Résultat de recherche d'images pour "science physique" Résultat de recherche d'images pour "glouton"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teva!