dijous, 23 de març de 2017

Iu! Sóc la Clàudia!

Hola, em dic Claudia Oliveira i tinc 12 anys des del 5 de setembre. Sóc de mida mitjana, tinc els cabells marrons (clars) i els ulls marrons.
Visc a Perpinyà (però tinc una gran casa al Portugal), més o menys a 20-30 minuts del Soler. Abans anava a l’escola ‘’ LA BRESSOLA DEL VERNET’’.

Visc amb la meva mare (Susana), el meu pare (Antonio) i la meva germana (Leonor) que farà 4 anys el 25 abril. La meva mare és dona de neteja i el meu pare es constructor.





A jo m’agrada menjar de tot menys els llegums/verdures (sobretot el McDonald) i beure Starbucks, ice tea, aigua, coca cola… M’agrada molt veure films de por, de comèdia… Veure series/films sobre YouTube. També m’agraden els animals i anar als parcs aquàtics a fer les atraccions més difícils.
Jo sóc una nena que parla molt, em diuen que jo i la meva mare ens assemblem moltíssim. Sóc un mica tímida (a l’hora de passar davant la classe). Tinc bones notes, però depèn de la matèria. La meva matèria preferida és el Català i la Música, la matèria que no m’agrada gens es la Física i Química.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teva!