dimecres, 22 de març de 2017

Iu! Sóc en Luis!

Hola!!!

Em dic Luis Felices i tinc 13 anys. Tinc el cabell arrissat i de color marró, tinc els ulls de color marró i faig 1m 61. De caràcter sóc una persona divertida, molt riallera i sóc content cada dia.

Jo visc a Perpinyà amb la meva mare i a La Roca de les Alberes amb el meu pare, la meva madastra i el meu cosí (perquè els meus pares són separats). Tinc dos germans més grans que jo però no viuen amb jo perquè ja treballen.

A fora del col·legi faig música i handbol.

A jo m'agrada jugar a vídeos jocs, a futbol, a bàsquet, a handbol, a  rugbi i a altres moltes coses...També m'agrada escoltar música (despèn la quina) i jugar amb els meus amics. M'agraden els animals però no m'agraden les rates. No m'agraden les verdures i els llegums (com la majoria dels infants).
Esperi que tingui coses en comú amb el meu corresponent.
Fins aviat!!!  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teva!