dijous, 23 de març de 2017

Iu! Sóc l'Alexandre!

Hola, em dic Alexandre Patin, tinc 12 anys des del 12 d’agost i actualment visc a Perpinyà amb la meva mare i a Burdeus amb el meu pare.

Tinc un gos, una taràntula, dues tortugues de terra, una tortuga d’aigua i un gat, però el gat està a casa del pare. També tinc un germà gran de 17 anys.

Doncs jo sóc un nen una mica petit (1,46m) més o menys. Tinc els cabells llargs i els ulls marrons, faig 36,2 kilos. He nascut a la Rochelle i als meus 2 anys he anat a Villalonga de la Salanca. Als meus 7 anys, després que el meu pare i la meva mare es divorciessin, vàrem anar a viure a Perpinyà centre amb la meva mare i a Burdeus amb el meu pare.

M’agraden els mangas com Naruto, One Piece, Full metal alchimiste i molts d’altres. També m’agraden els unicorns, el meu telèfon, la meva xbox one, el meu monader i moltes altre coses.

Faig teatre i d’aquí poc potser piscina.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teva!