dijous, 23 de març de 2017

JO, ESTEVE

Hola, sóc Esteve i visc a Atzeneta. Tinc 12 anys. Jo sóc alt i un poc prim, nerviós, molt xistós i divertit i m’encanta la música (toque el saxo). M'agrada anar amb xandall i vaquers: quan toca Educació física, xandall; quan no, vaquers. M’agrada vore el futbol i eixir pel carrer. Però el que més m´agrada és vore a la gent jugant a allò que volen: bàsquet, futbol, gimnàstica…Vaig a l´institut d’Albaida, és clar, les assignatures que m´agraden més són Educació física i Valencià.La meua familia és  gran per part de mon pare i mitjana de part de ma mare. A casa visc amb els meus pares, que  són molt amables. El meu pare és un poquet bromista i xistós.

Joan, quan vingues et faré una visita guiada pel poble. La séquia que el travessa és única, llarga amb aigua transparent i potable, la més sana de la Vall, amb molts minerals. Em referisc a la coneguda séquia del Port.


La séquia de El Port a Atzeneta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Digues la teva!